مربی کودک در منزل یک گزینه خوب برای پرستاری از کودک در زمان غیبت شما است. برای مثال، در زمانی که سرکار هستید یا برای خرید های روزانه از منزل خارج می شوید و یا قراری دارید، ممکن است از پرستار و مربی کودک در منزل استفاده کنید.

به طور مختصر شرایط پرستار کودک مناسب برای خانواده کسی است که به او اعتماد دارید و کسی است که شرایط زیر را داشته باشد:

  • با فرزندتان به خوبی رفتار کند نسبت به سن کودک
  • به ظافت محیطی و نظافت کودک توجه کند
  • توجه و تمرکز بر روی آموزش کودک به صورت روزانه
    بسته به میزان شناختی که از مربی کودک در منزل دارید، توقع دارید که فرد دارای تجربه، صلاحیت و شایستگی برای تربیت کودک شما باشد.

چه کسی می تواند یک مربی کودک در منزل باشد؟

هیچ کاری با  مسئولیت بالاتر و به اندازه یک مربی کودک در منزل وجود ندارد. این نکته می تواند به  انتخاب پرستار شایسته را برای اطمینان از نگهداری از فرزندتان در زمانی که شما از منزل دور هستید دشوار کند. حتی اگر در خانه کار می کنید، بستن درب اتاق خود و قرار دادن نوزاد یا کودک کوچک خود در کنار یک پرستار کودک استخدام شده برای آن روز یک دارای مشغله ذهنی زیادی است.

افرادی که در این حوزه پرستاری فعالیت می کنند باید متوجه مسولیت سنگین خود باشند زیرا نگهداری و پرستاری از کودک در منزل نکات و شرایط خاصی را شامل می شود .

اولین نکته ای که باید آن را مورد توجه و اهمیت قرارداد سن مربی کودک است زیرا برای پرستاری از یک کودک خردسال نیازمند تجربه و صبر است.

معمولا و به صورت اصولی بازه سنی یک مربی کودک در منزل در بازه سنی 27 تا 35 می باشد ، پرستار باید در سنی باشد تا انرژی و حوصله گذراندن زمان را با کودک داشته باشد و با حوصله در انجام فعالیت های پرورشی کودک مشارکت کند و نه انقدر بی تجربه باشد که نداند در شرایط و مسائل مختلف در انجام واکنش بی تجربه عمل کند .

مربی کودک باید دوره های کودکیاری را گذرانده باشد تا بداند استفاده از چه روش ها و متدهای آموزشی موجب افزایش هوش و استعداد کودک می شود , و از دانش خود برای تعلیم و تربیت هرچه بهتر کودک استفاده کند تا کودک در صورت عدم حضور مادر دچار خلع نشود .

 

از چه طریقی مربی کودک در منزل پیدا کنیم ؟

پیدا کردن یک مربی کودک در منزل ماهر به زمان و تلاش و تحقیق زیادی نیاز دارد. اما پس از پیدا کردن پرستار مورد اعتماد پاداش شما این است که بدانید فرزندتان در دستان مورد تایید و ماهری است. شما می خواهید کسی را پیدا کنید که با تجربه ، حرفه ای  و بالغ باشد، عقل سلیم داشته باشد و واقعاً به کودک دلبند شما علاقه داشته باشد.

اما نکنته پیدا کردن یک مربی دلسوز ایجاست که خانواده ها هیچگونه اطلاعی از تاریخچه فعالیت پرستار ندارند و توانایی و دانش گرفتن آزمون های پذیرش از پرستاران را ندارند و این امر موجب می شود که احتمال پذیرش مربی کودک نامناسب را افزایش دهد .

خدمات پرستاری در منزل گلزار با به همراه داشتن کادری اداری مجرب و کارشناسان متخصص با دقت زیاد و مصاحبه های دقیق تیم های پرستار کودک در منزل را استخدام و نسبت به شرایط کودک و شما نزدیک ترین پرستار حرفه ای و مجرب را خدمت شما و کودک دلبنتدان تخصیص خواهند داد  فقط کافیست با کارشناسان پرستاری ما تماس بگیرید تا شما را برای گزینش یک مربی کودک ایده آل راهنمایی کنند .

همچنان شما می توانید با مراجعه به سامانه خدمات پرستاری در منزل نرسینو و اعلام مشخصات خود از محدوه دقیمت ماهانه پرستار برای کودک خود مطلع شوید.

مربی کودک در منزل

خدمات پرستاری

تماس با ما