مهارت های پرستار کودک در منزل

  1. خانه
  2. پرستاری کودک
  3. مهارت های پرستار کودک در منزل

ویژگی ها و مهارت های پرستار کودک در منزل که باید آن ها را در خانه رعایت کند که موجب اراده خدمات هرچه بهتر در جهت پرستاری کودک در منزل شود .

پرستار کودک در منزل باید چه رفتاری داشته باشد ؟

رفتار پرستار کودک در منزل باید صبورانه باشد و بتواند از کودک ، خانواده یا مراقبان آنها حس اضطراب را بگیرد و حس اطمینان خاطر را القا کند. مهارت های ارتباط کلامی و غیرکلامی و توانایی انجام بازی های فکری و هدفمند با کودکان اهمیت زیادی دارد . همچنین پرستار باید به والدین کودکان راهنمایی یا آموزش دهد که در صورت عدم حضور پرستار با کودک در خانه باید چه کاری انجام دهند . احترام، حساسیت و همدلی و احساس مسئولیت پذیری نیز از رفتارهای مهم یک پرستار کودک در منزل است.

یکی دیگر از مهارت های پرستار کودک سازماندهی و انعطاف پذیری رفتار و آموزش های پرستار نسبت به شرایط مختلف کودکان است .یک پرستار نمونه باید بیماران را ارزیابی کند و اقدامات را نسبت به شرایط کودک خود تعیین کند و فتار متناسبی داشته باشد .

تاثییر رفتار خوب در نگهداری از کودک

پرستار کودک در منزل اگه با ارائه رفتار خوب و مهربان در منزل نگهداری کند موجب به وجود آمدن رابطه صمیمی پرستار و کودک می شود و این امر موجب می شود در مدت طولانی کودک احساس غربت و بیگانگی با پرستار نکند و این امر موجب کمک بسیار زیادی به پرستاران کودک شبانه روزی می کند

زیرا نحوه ارائه خدمات این پرستار ها شرایطی را ایجاد می کند که پرستار به صورت 24 ساعته در کنار کودک است و باید رابطه صمیمی و گرمی بین آن ها ایجاد شود تا در صورت عدم حضور والدین کودک دچار مشکل نشوند . ثاثیر رفتار خوب و مهربانانه پرستار های روزانه که فقط نیمی از روز را در کنار کودک هستند نیز موجب کیفیت بهتر کار پرستاری می شود .

تاثییرمهارت زبان خارجه پرستار کودک در منزل

یکی از ویژگی های پرستار کودک در منزل تسلط به زبان خارجه است ، از نظر کارشناسان آموزشی یکی از بهترین زمان های یادگیری زبان های خارجه سنین کودکی است ، اما در سنین کودکی مراکز کمی آموزش زبان را به کودکان قبول می کنند پس بهترین گزینه برای آموزش زبان به کودکان در سنین کم استخدام پرستار کودک در منزل مسلط به زبان خارجه است تا در هنگام نگهداری از کودک در منزل برای یادگیری هرچه بهتر کودک با زبان خارجی با کودک مکالمه کند .

تاثییر بازی درمانی در پرستاری از کودک

یکی از ویژگی های کودکان در نسل های جدید انرژی و فعالیت های زیاد کودکان است که به دلیل تعطیلی مدارس و مهدکودک ها در سال های اخیر این انرژی دو چندان شده است و این امر موجب مشکلات خانواده کودکان در عدم کنترل آن ها شده است یکی دیگر از مهارت های پرستار کودک در منزل تسلط و آشنایی با بازی درمانی کودکان است تا با محوریت آموزش و پرورش کودک همراه با بازی های مختلف موجب تخلیه انرژی این کودکان در راه آموزش و یادگیری شود هرچه دانشنامه  تعداد این بازی های هدف محور یک پرستار بیشتر باشد گویای مهارت های پرستار کودک در منزل شماست .

خدمات پرستاری گلزار در طول 15 سال فعالیت خود در زمینه کودک تلاش کرده است تا با جمع آوری پرستار های کودک مجرب و ماهر کادری حرفه ای و آموزش دیده برای ارائه خدمات پرستاری کودک در منزل برای شما شهروندان عزیز ارائه کند . این شرکت امنیت کودکان و محیط امن خانوادگی شما را از هر لحاظ تضمین خواهد کرد تا بتوانید به راحتی از خدمات ما استفاده کنید همچنین شما عزیزان برای ارتباط با کارشناسان و استخدام پرستار کودک خود می توانید با شماره تماس های دفاتر ما تماس برقرار کنید و از سامانه اعلام قیمت پرستاری استفاده کنید

مهارت های پرستار کودک
دسته بندی : پرستاری کودک
تماس با ما