مراحل استخدام پرستار در منزل

  1. خانه
  2. پرستاری سالمند
  3. مراحل استخدام پرستار در منزل

امروز قصد داریم تا برای شما کارفرمایان عزیز مراحل استخدام پرستار در منزل را شرح دهیم و به شما عزیزان نحوه تخصیص پرستار در منزل توسط شرکت های خدمات پرستاری را توضیح دهیم تا بتوانیم سوالات پیش آمده شما عزیزان را حل کنیم و به آن ها پاسخ دهیم .

1.انتخاب خدمات پرستاری در منزل خود

کارفرمایان در نقطه ابتدایی این روند باید به دنبال یک خدمات پرستاری در منزل مطمئن و معتبر برای استخدام پرستار در منزل خود باشند . کارفرمایان می توانند با جستجو در موتور های جستجوگر مانند گوگل و اپلیکیشن های خدماتی انواع خدمات پرستاری در محدوده خود را پیدا کنند .

نکته قابل توجه برای برسی اعتبار یک مرکز پرستاری برسی مجوز رسمی آن مرکز است که باید خدمات پرستاری در منزل مورد نظر از وزارت بهداشت و درمان دارای مجوز رسمی باشد و دارای شماره ثبتی مشخصی در قرارداد های خود باشد .

2.تماس با شرکت پرستاری و برقراری ارتباط تلفنی

متقاضیان استخدام پرستار در منزل پس از برسی سابقه و اعتبار شرکت مورد نظر باید برای مکالمه تلفنی و اطلاع از شرایط همکاری با خدمات پرستاری تماس برقرار کنند و از شرایط و قوانین شرکت اطلاع پیدا کنند . کارکنان شرکت پس از دریافت تماس از شما و دریافت شرایط محیطی سالمند و پرسش از مشکلات سالمند در منزل و یاداشت کردن اطلاعات ارتباطی و معرفه های فیزیکی سالمند مانند:

  • قد سالمند
  • وزن سالمند
  • نفرات حاضر در منزل
  • شیفت فعالیت پرستار

اطلاعات شما را برای تخمین هزینه پرستاری در منزل و معرفی شرایط ایده آل به کارشناسان ارجاع می دهند .

3.تماس مجدد کارشناسان پرستاری

کارشناسان پس از تخمین و محاسبه شرایط سالمند با درخواست کنندگان برای استخدام پرستار در منزل تماس خواهند گرفت و قیمیت و شرایط پیشنهادی را ابلاغ خواهند کرد در بعضی از مراکز مانند خدمات پرستاری در منزل گلزار ، مراحل استخدام پرستار در منزل که تا الان خدمتتان اعلام کردیم به صورت اینترنتی طی خواهد شد و نیازی به تماس های تلفنی و سپری شدن وقت هزینه برای طرفین نیست و پس از تایید هزینه و شرایط در خواست کنندگان چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی کارشناسان مسئول رسیدگی به ادامه مراحل استخدام پرستار در منزل هستند .

4.جستجو پرستار مناسب برای شما

پس از تایید شرایط اعلام شده به درخواست کنندگان ، کارشناسان پرستاری در بین پرستاران خود به دنبال لایق ترین فرد و نزدیک ترین فرد از لحاظ موقعیت جغرافیایی به سالمند و یا کودک در منزل شما می گردند . در بعضی موارد درخواست کنندگان به دنبال پرستاری با شخصیتی متناسب با شخصیت سالمند خود درخواست می کنند مانند : تسلط پرستار به گویش و لحجه خاصی که مورد تایید و لحاظ کردن توسط شرکت قرار خواهد گرفت .

5.دوره آزمایشی پرستاری در منزل

پس از پیدا کردن پرستار مورد نظر درخواست کننده ، پرستار مورد نظر به محل نگهداری سالمند اعزام خواهد شد تا با سرپرست خانواده مصاحبه ای را داشته باشد پس از انجام مصاحبه و تایید کارفرما پرستار مورد نظر از فردا کار خود را به مدت 2 ال 3 روز به صورت آزمایشی شروع خواهد کرد و در صورت عدم تایید کارفرما تیم کارشناسان برسی مجددی برای تخصیص پرستار مناسب انجام خواهد داد .لازم به ذکر است که در بعضی موارد نسبت به شرایط سالمند و زمان کم خانواده ها چند پرستار به صورت هم زمان برای مصاحبه اعزام خواهد شد .

6.عقد قرداد بین طرفین خدمات

پس از طی کردن روز های آزمایشی پرستار در کنار سالمند سرپرست خانواده تماسی از سمت شرکت پرستاری جهت برسی کیفیت کار پرستار برقرار می شود در صورت رضایت کارفرما از پرستار سالمند خود شرکت برای رسمیت بخشیدن فعالیت پرستار قراردادی با سرپرست سالمند به امضا می رسانند که در آن قرارداد مفاد زیر ذکر می شود :

  • وظایف پرستار در طول زمان خدمت
  • شرایط سالمند در زمان عقد قرارداد
  • حقوق ماهیانه پرستار
  • درصد فرانشیز شرکت پرستاری
  • تعهدات شرکت پرستاری برای اعزام جایگزین
  • تعهدات و تضمین امنیتی پرستار توسط شرکت پرستاری

نتیجه گیری

در این مقاله به مراحل استخدام پرستار در منزل پرداختیم به عنوان نتیجه گیری استخدام پرستار روند آسانی دارد که با انتخاب یک شرکت پرستاری در منزل مطمئن و با سابقه تمتمی مراحل به درستی طی می شود .

تماس با ما