هشدار :“نگهداری و پرستار سالمند در منزل شغل حساسی میباشد که باید نگهداری آنها توسط افراد با تجربه صورت گیرد”
تیک و تاک ساعت ها می گذرد و روز ها سپری می شود عزیزانما مانند : پدربزرگ ، مادر بزرگ ،پدر ،مادر و …..
با افزایش سن قدرت عملشان در کار های روزانه و شخصی کاهش میابد پرستار سالمند در منزل یکی از کار های تخصصی است که نیازمند کمک در انجام آن می باشند .

اما متاسفانه اطرافیان به دلیل مشغله کاری زیاد از رسیدگی و کمک به این عزیزان عاجز هستند .

کار دشوار و تخصصی است که باید با دقت و برسی و محیا کردن منزل برای پرستاری در منزل صورت بگیرد زیرا نگهداری از سالمند در منزل باید با رسیدگی دقیق صورت بگیرد زیرا

خطراتی و بیمار هایی از جمله :
زخم بستر
الزایمر خفیف
اضافه وزن
پوکی استخوان
دیابت
چربی و ……

در کمین این افراد است ، اما به راحتی با انجام نرمش های لازم و استفاده از رژیم غذایی مناسب می توان به راحتی از بیمار ها ذکر شده جلوگیری کرد اما برای انجام این کار های نیاز به یک پرستار با تجربه است . در نظر داشته باشید یک پرستار سالمند در منزل ماهر و دلسوز می تواند در روند بهبود و تاثییر موثر و خوبی داشته باشد و به همان نسبت یک پرستار پ بد و سهل انگار می تواند دچار اسیب به سالمند و ایجاد خلل در روند پرستاری سالمند در منزل بشود

اما جذب پرستار حرفه ای و با تجربه و مطمئن نیز خود یک چالش برای شما عزیزان برای استخدام پرستار است خدمات پرستاری گلزار با جمع آوری پرستاران حرفه ای و با تجربه ساکن تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، خدمات پرستاری گلزار با مجوز رسمی از وزارت بهداشت توانسته سال ها با موفقیت در زمینه اعزام پرستاری سالمند ، پرستار کودک در منزل ، پرستار افراد ناتوان در خدمت شما عزیزان ساکن تهران باشد .

سالمندان در منزل پس از مرور زمان با مشکلات اساسی روبرو خواهند شد مانند : عدم توانایی در جابجایی ، مشکلات عضلانی و دشوار شدن انجام امور روزانه خود و در بعضی موارد مشکل طهارت که  نیاز به پوشک شدن برای جلوگیری از تکرر مراجع به سرویس بهداشتی می شوند .

انجام پرستار سالمند در منزل برای افراد عادی بسیار دشوار است و اشتباه انجام دادن مراحل آن می توانند سالمند را دچار مشکل بکند که به مواردی از آن ها اشاره خواهیم کرد .

  • عفونت در مجاری ادراری
  • ایجاد زخم بستر برای سالمند
  • آسیب زدن به مهره های ستون فقرات
  • مشکل کمبود ویتامین های مورد نیاز
  • افسردگی های روانی سالمند

برای انجام این امور باید از پرستاران با تجریه و کارآزموده استفاده شود که افراد می توانند برای طی مراحل پرستاری در منزل  از شرکت های معتبر و دارای مجوز یاری بگیرند . شرکت های پرستاری در منزل با داشتن تجربیات کافی برای اعزام پرستار برای نمونه های مشابه می توانند کمک بسزایی در این امر برای شما به ارمغان بیاورند .

پرستار های اعزامی با داشتن دانش از شرایط حیاتی و روحی سالمندان می توانند محیطی را در منزل فراهم کنند تا نگهداری از این عزیزان کار بسیار راحتی باشد و سالمندان با افزایش سن خود دچار مشکل های کمتری بشوند. و در طول دراز مدت موجب کاهش تخریب قوای جسمی و روحی سالمندان بشوند .

مراحل استخدام پرستار سالمند در منزل

در مرحله اول استخدام پرستار سالمند در منزل باید یک مرکز مطمئن و با سابقه برای همکاری انتخاب کنیم که موفق به اخذ مدارک و مجوز های فعالیت در زمینه پرستاری در منزل شده باشد .

در مرحله بعدی با تماس تلفنی یا از طریق اپلیکیشن های پرستاری در منزل اقدام به دادن اطلاعاتی محیطی و اولیه سالمند به شرکت خدمات پرستاری مورد نظر می کنیم

در مرحله سوم شرکت پرستاری چند پرستار سالمند در منزل به خانواده سالمند معرفی می کند و پرستاران با هماهنگی کارفرما برای مصاحبه کاری در محل کار حاضر می شوند

بعد از انجام مصاحبه و تایید کافرما پرستار دو روز به صورت آزمایشی (با حقوق) شروع به فعالیت می کند

پس از اتمام دو الی سه روز آزمایشی از طرف شرکت پرستاری برای عقد قرارداد های یک ماهه الی یک ساله تماس برقرار می شود .

ویژگی عقد قرارداد پرستار سالمند در منزل

بعد از اتمام مراحل استخدام پرستار سالمند و عقد قرارداد توسط خدمات پرستاری گلزار شما از امکانات و ویژگی های زیر بهر مند می شوید .

  • اعزام پرستار جایگزین در صورت بروز مشکل برای پرستار فعلی
  • اعزام پرستار مجدد در صورت عدم تایید کارفرما
  • کنترل کیفیت خدمات به صورت ماهانه
  • جایگزین پرستار در روز های مرخصی پرستار جاری
  • تخفیف در تمدید قرارداد بعدی
  • نظارت بر عملکرد پرستار

با عقد قرداد شرکت های پرستاری در منزل متعهد به ارائه خدمات پرستاری تا زمان اتمام قرارداد می شوند و داشتن قرارداد باعث می شود شرکت طرف قرارداد موجب به پاسخگویی شود

و از طرفی شرکت پرستاری قراردادی با پرستار به امضا می رساند تا پرستار تا زمان اتمام قرارداد خدمات ذکر شده را با کیفیت ایده آل ارائه کند .

خدمات پرستاری گلزار ضمن اعزام پرستاری سالمند در منزل برای شما عزیزان آماده اعزام و معرفی پرستار کودک حرفهای و با تجربه نیز میباشد .

خدمات پرستاری در منزل گلزار با داشتن پرستارانی با تجربه و خون گرم در تلاشند تا امر نگهداری از سالمندان در منزل که کار پیچیده و پرتلاشی می باشد را امری راحت و ساده تبدیل کنند .

پرستار سالمند در منزل

خدمات پرستاری

تماس با ما